środa, 8 sierpnia 2012

Basics na plaży

Witam! Dzisiaj dawno nie pokazywane basics. Tak jak Frania wybrały się na plażę. Nad morze zabrałam dwie dziewczyny, czyli 04-001 i 04-002. Dzisiaj gnębię sporą ilością zdjęć.
 
Powyższe zdjęcia zrobione w drodze na plażę. Ruda w sukience kupionej w gdańsku. A murzynka w basicowym topie i ubrankach z zestawu dla jakiegoś klonika.

 04-001 była pierwszą lalką kolekcjonerską którą widziałam na własne oczy. Nie zbierałam jeszcze wtedy barbie, zobaczyłam ją w smyku, nie wiedziałam jeszcze, że to lalka kolekcjonerska, było to ok. 3 lata temu. Kiedy tylko zaczęłam zbierać lalki, od razu znalazła się na liście lalek, które obowiązkowo trzeba kupić, tylko, że nawet na allegro nie mogłam jej dostać. Ostatecznie sprowadził ją dla mnie wujek i dał jak prezent gwiazdkowy.

Rudą otrzymałam tej samej gwiazdki, ale zakupiona została w smyku.

Kilka zdjęć "wodnych". Oczywiście potem lalki zostały oczyszczone z piasku i morskiej wody.

5 komentarzy:

  1. Zajebiaszcze zdjęcia! Murzynka wygląda jak w sepii, a Ruda w wodzie jak syrena!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Portugal!
    I love your basic barbies and i will buy the black one. Great photos. See my blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie jest the best!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: wow wow... your photos are gorgeous. I like very much your two Barbies on the beach. Great job... Their styling is wonderful. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from portugal!
    So beautiful photos!

    OdpowiedzUsuń