piątek, 20 stycznia 2012

Winter Sport Barbie

Dziś przedstawię pierwszą z urodzinowej paczki. Ogólnie paczka ta została kupiona z uwagi na nią. Więc kiedy przyszła rozpoczęłam identyfikację. Cieszę się potwornie bo to moja pierwsza barbie o moldzie super star. Początkowo myślałam, że mam do czynienia z barbie Workin'Out. Odchodziłam jednak od tej teorii ponieważ lalka ma bardzo "proste" oczy, nie posiada cienia do powiek(z pozorów) i ma dosyć popularne kolczyki. Niedawno(bo wczoraj) znalazłam zdjęcia lalki o kropka w kropkę podobnej do mojej. Była nią właśnie Barbie Winter Sport. Po dokładnych oględzinach załamałam się. Lalka miała cienie na powiekach, których moja nie posiada. Dzisiaj przeglądałam zdjęcia lalek i zobaczyłam, że lalka ma delikatne cienie, widoczne tylko na zdjęciach! Więc albo lalka ma magiczne cienie, albo ja powinnam odwiedzić okulistę.Mogę przedstawić więc Barbie Winter Sport:

Mold super star. Oczy niebieskie z zielonym "paskiem" pod źrenicą. Rzęsy granatowe, i różowe(już prawie legendarne) cienie do powiek. Usta różowe. Różowe okrągłe kolczyki. Włosy blond związane w kucyka z grzywką. Korpus typu "pajacyk".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz