poniedziałek, 26 marca 2012

Barbie Pretty in Plaid

Dzisiaj lalka niespecjalna, ale na swoje 5 minut zasługuje. Dzisiejsza bohaterka to barbie pretty in plaid z nie-wiem-którego-roku. Lalka to popularny okaz, a do mnie trafiła ze względu na fajną kurteczkę. Przybyła do mnie bez stroju, kolczyków i oryginalnej fryzury. Tak prezentowała się barbie w pudełku, nowości i oryginale:
A tak wyglądała moja lalka po przybyciu do mnie. Lekko brudna i pokudłacowa i z przygryzionymi paluchami.

Lalka zachowała spodnie w których przybyła i dostała bluzeczkę od picture pocket, adidasy i złote kolczyki. Dostała również fryzurę podobną do oryginalnej i prezentuje się całkiem sympatycznie, również u uwagi na śliczną, naturalną buźkę. Ma jako pierwsza i jak na razie, jedyna lalka w kolekcji mold mackie. Ma zielone oczy i makijaż ograniczający się do różowego błyszczyku na ustach. Poniżej - sesja:







4 komentarze:

  1. Super ją odnowiłaś ;). Bardzo mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz co dobre :)) Ładna robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: I love Barbie. Very good job. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te koszulkę.Lalka jak nowa :D

    Wika ;*

    OdpowiedzUsuń