piątek, 27 kwietnia 2012

Sukienka dla Sparkle

 Jak wiadomo dawno temu przybyła do mnie sparkle eyes w stanie mocno przeżutym, ale w oryginalnej sukience "podstawowej". Jednak nawet po odnowieniu i rozczesaniu lalka nie dawała mi satysfakcji, więc zagoniłam rodzinkę do szycia falbanek. Myślę,że falbany w jakimś stopniu przypominają oryginalne, zwłaszcza ta mniejsza. Nie są jak w oryginalne na zatrzask, tylko na gumę. Na początek większa falbana.
 
To na ramieniu na 2 i 3 zdjęciu to mała falbanka, założona tak jak w oryginale. I teraz druga odsłona sukienki.

5 komentarzy:

  1. Falbanki naprawdę przepiękne. Muszę o mojej tez pomyśleć i uszyć ubranko podobne do oryginału XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jak prawdziwe z zestawu :D. Piękne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: a beautiful and very elegant clothes. Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że początkowo nie zauważyłem różnicy i nie domyśliłem się, że to nie są oryginalne falbany! ;)
    Sparkle Eyes wygląda wspaniale, nie jest wcale przeżuta! Proponuję tylko zrobić jej wielkie loki, pasujące do bujnej grzywy! Nabierze wówczas jeszcze więcej blasku! ;)

    OdpowiedzUsuń