sobota, 14 stycznia 2012

Wymarzona...

Pierwszy raz lalki kolekcjonerską zobaczyłam jakieś 2 lata temu, w "Smyku". Były to basic 04-001 i 09-001. Ta pierwsza była śliczną, krótkowłosą murzynką. Druga bladą blondą. Teraz, gdy zaczęłam interesować lalkami barbie, przypomniałam sobie o tych dwóch. Pogrzebałam w necie i znalazłam zdjęcia. Cała seria bardzo mi się spodobała i miałam nadzieję, że wejdę w posiadanie takich lalek. Przed świętami do tego historycznego wręcz "Smyka" przyszła cała kolekcja jeans i "blada blonda" z serii black. Tak czy inaczej wyjęczałam, by to były prezenty gwiazdkowe. Rudą już poznaliście i w przyszłości zaprezentuję jeszcze jeden prezencik. Po otrzymaniu obu lalek byłam przeszczęśliwa, ale nadal marzyłam o murzynce której nawet na w internecie nie znalazłam. I przyjechał wujek, a z nim prezent w bardzo dobrze znanym mi prostokątnym kształcie. Rozpakowałam. Oczom nie wierzyłam. To była ona. Na początku dostałam niekontrolowanego napadu radości. Opanowała się rozpakowałam lalkę. Okazało się, że lalka przyjechała, a raczej przypłynęła z Anglii. Murzynka to 04-001. Headmold goddess, tak jak ruda. Bardzo ciekawe jet również to, że lalka pachnie gorzką czekoladą. Nie wiem czy wszystkie lalki z Anglii tak pachną, czy to z uwagi na bardzo ciemną skórę lalki. Wyczekana lalka dostała imię Alex.

Lalka ma baaardzo ciemną skórę i czarne, krótkie, kręcone włosy. Jest bardzo "afrykańska". Ma brązowe oczy. Powieki pomalowane bardzo mocno, aż do brwi, trzema cieniami: złotym, ciemnoszarym i fioletowym. Do tego długie rzęsy. Usta lalki są pełne, pomalowane na jasny, perłowy kolor.

Lalka ubrana jest w sukienkę "małą czarną" z długim rękawem i dekoltem na plecach. Ma pomalowane paznokietki, na ten sam kolor czo jej usta. Ma tak każda lalka z serii basic.

Buty lalki to proste, czarne szpilki. Paznokcie u nóg również są pomalowane.


Na przedstawienie czekają jeszcze trzy "basics".

6 komentarzy:

  1. Ile kosztuje jedna taka lalka?

    OdpowiedzUsuń
  2. no własnie ile one kosztują mniej więcej te oryginalne barbie lub basics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oryginalne barbie kosztują ok 70zł, a Basics ok. 90-100zł. Ale rzadsze lalki kolekcjonerskie mogą kosztować nawet kilka stów.

      Usuń
  3. ooo trochę drogo ale myśle że jak za orginalne lalki to i tak mało

    OdpowiedzUsuń
  4. jest naprawdę ładna. szczególnie podoba mi się jej ubranie a te długie nogi.. mm.

    OdpowiedzUsuń