poniedziałek, 6 lutego 2012

Kolejna Cali

Druga i jak na razie ostatnia lalka z serii Cali Girl jest murzynką zakupioną na allegro. Przy tej aukcji właściwie strzelałam, bo nie byłam pewna czy lalka jest oryginalna. Z dawnego domu przytaskała koleżankę, którą poznacie jutro. Lalka przybyła do mnie tylko w kolczykach i chustce przyszytej do głowy. Zmieniłam oryginalną fryzurę lalki bo włosy były skrócone i zasłaniały oczy.
Ale przed zdjęciami opisik słowny.

Lalka ma headmold Asha i ciało BB. Oczy są brązowe, powieki pomalowane brązowym i brokatowym cieniem. Usta pomalowane jasną szminką. Włosy to loczki "sprężynki" w kolorze bardzo ciemnego brązu z nielicznymi pasemkami w kolorach jasno brązowym i blond. Ja włosy lalki związałam do góry co bardzo uszlachetniło jej twarz. Z oryginalnego stroju lalce zostały srebrne kolczyki i niebieska chustka we wzorki, w oryginale lalka nosiła ją na głowie, u mnie nosi pod szyją lub w pasie. Ciuchów lalka przydzielonych nie ma, nosi to, co znajdę, czekając na odpowiedni ubiór.

I zdjęcia:










1 komentarz: