piątek, 20 kwietnia 2012

...

Witam! Dzisiaj piszę z dwóch powodów: mam duże zaległości w prezentacji lalek, to po pierwsze. Po drugie, muszę się czymś zająć, bo jestem nerwowa z powodu jutrzejszego, bardzo ważnego meczu(bo między nieuczęszczaniem do miejsca tortur-szkoły, a lalkami, lubię sobie pobiegać po boisku i porzucać do kosza). Tak więc, z początku muszę powiedzieć, że nie umiem robić repaintu, rerootu, szyć, zdejmować głowy lalkom, robić biżuterii. Moja twórczość ogranicza się do spódniczki z gumki do włosów i naszyjnika z nitki i koralika. Umiejętności potrzebne do tworzenia niepowtarzalnych lalek zamierzam posiąść... w przyszłości... nieokreślonej. Póki co zadowalam się kupowaniem lalek 'jedynych w swoim rodzaju". Dzisiaj takie dwie zaprezentuję.
Pierwsza z nich to blondyna. Twarz blondyny to klasyczna gęba nowych barbie. Oczyska koloru niebieskiego z niebieskim cieniem - bardzo mi się to podoba. Usta przemalowane na jasny, delikatny róż i tu widać ile zyskuje buźka z jasnymi ustami. Włosy blond, związane w kucyk. Ciało pajacyk. Na zdjęciach w sukience w której do mnie przybyła. Obecnie podkradła sukienkę innej lalce i w niej paraduje.













A teraz koleżanka blondyny z paczki. Czerwona! Wyróżnia się 'nowymi' czerwonymi warkoczykami. Natomiast nie wyróżnia się twarzą, bo twarz typowa do bólu. Ubrana jest w krótki top i mini a do tego... wełnianą czapkę. Tak przybyła ubrana. A czapka oczywiście ze względów estetycznych, ale w drodze jest już kapelusz, żeby lalka nie musiała biegać w środku lata w czapce. Ciała bb z jedną ręka zgiętą.







To tyle na dzisiaj.

5 komentarzy:

  1. a to do ciebie trafiły moje ślicznoty! ;DD
    Super zdjęcia! :>>

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie miałam pisać, że Dollby sprzedawał de lasencje :) meczem się nie stresuj dacie radę! Hmm masz specyficzny sposób pisania: gęba, kudły itp itd...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałem że tą 1 skądś kojarzyłem ale jak preczytałem że była w paczece z czerwono włosą wiedzałem że to od Dollbbiego :D i jeszczę się tak podczepie do kometarza Magality o kudłach, gębach itd że mi się tak podoba bo jest prosto a nie słitaśnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwnowłosą kojarzę : D. Obie są bardzo fajne- u Dollbbyego blondyna miała sesję w słoneczku - cudooo .Wygracie na 100 %- Trzymam kciuki ;).

    OdpowiedzUsuń