poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Fashionistas - Wild

Dzisiaj prezentuję nabytek nieplanowany. Na skutek impulsu pojechałam do marketu, a tam na półce stała jedna jedyna Wild z pierwszej serii. Nie było reszty kolekcji, bo jak by była to bym kupiła. W Wild najlepsza była jedna cena - 20zł. Lubię ją za tą kieckę, jest bardzo dopracowana. Fajne są podoba mi się też malunek ust, róż nie jest taki neonowy jak u niektórych. Uwielbiam też tą możliwość wyginania się, której u lalek z wymienną głową nie ma. Co do włosów mam mieszane uczucia - są dwukolorowe co mi się bardzo podoba mają też świetną grzywkę, ale włosy są gorsze jakościowo niż u starych lalek i nierówno podcięte. Na siłę mogę się czepiać kiczowatej biżuterii i butów, a także kolan, które są zginane "tradycyjnie", a nie jak u nowszych fashionistek. Tą różnicę trudno opisać, kto ma, to wie. jedna Wild prezentuje się pozytywnie i jest fotogeniczna. Sesja poniżej.

















Pozostając w temacie zwierzęco - kocim, dwa zdjęcia mojego paskudnego kociska:

5 komentarzy:

  1. Fani Fashionistek daliby się się zabić za tą Wild i to w takiej cenie :) - masz okaz pożądany nr 1 :)
    A kocisko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za ile ? 20 zł ?! I dont believe :D. Piękna jest- a za taką cenę to każda Barbietka piękna będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coooooooooooo????? Ileeee??? Rany Boskie!!! toż trafiła Ci się okazja!!! wiesz ile ta lalka jest warta? ja szukałam w nastu sklepach tej lalki i ani widu ani słychu! to nie fair ale to właśnie tak jest jak ktoś szuka to nie ma a jak ktoś nie szuka ten ma i to tak tanio ;/ ale gratuluję! śliczna lala jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello from Spain: I have this same fashionista. The dress is beautiful. Have a great long straight hair. Some very nice photos.Keep in touch

    OdpowiedzUsuń